Gmina Widuchowa ogłasza przetarg nieograniczony na wyposażenie świetlicy w Żelechowie w ramach projektu "Wzrost kultury na wsi - rozbudowa świetlicy w Żelechowie".
Gmina Widuchowa,
74-120 Widuchowa ul. Grunwaldzka 8, tel. fax./ 091/4167-255
Na podstawie art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późn. zm.)
ogłasza przetarg nieograniczony
na wyposażenie świetlicy w Żelechowie w ramach projektu „Wzrost kultury na wsi - rozbudowa świetlicy w Żelechowie”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
Dostawę i montaż wyposażenia świetlicy w Żelechowie w zakresie:
1. Krzesła składane - 100 szt.
2. Krzesła biurowe - 8 szt.
3. Biurko pod komputer - 8 szt.
4. Stoły składane - 20 szt.
5. Stół komputerowy - 1 szt.
6. Stół konferencyjny - 5 szt.
7. Stojak na ubrania - 1 szt.
8. Tablice korkowe - 4 szt.
9. Tablica obrotowa jezdna - 1 szt.
10. Regał na książki - 1 szt.
11. Urządzenie wielofunkcyjne - 1szt.
12. Projektor multimedialny - 1 szt.
13. Zestaw komputerowy - 8 szt.
A. jednostka centralna - 8 szt.
B. monitor - 8 szt.
C. mysz - 8 szt.
D.klawiatura - 8 szt.
14. Szafa na dokumenty - 1 szt.
15. Gablota podświetlana - 2 szt.
16. Tablica informacyjna - 1 szt.
17. Dozownik na mydło - 1 szt.
18. Wieszak na papier toaletowy - 1 szt.
19. Ręczniki papierowe - 4000 szt.
20. Koszt na śmieci - 8 szt.
21. Lustro - 1 szt.
22. Monitoring
Kod CPV:
39100000-3 - Meble |
39130000-2 - Meble biurowe |
39134000-0 - Meble komputerowe |
30213000-5 - Komputery osobiste
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
http://bip.widuchowa.pl/
3. Termin wykonania zamówienia: 10 dni od dnia zawarcia umowy
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu, które należy dostarczyć do oferty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert);
4. Oświadczenie, że wykonawca nie zlega z opłacaniem podatków;
5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne;
6. Wycena poszczególnych elementów wyposażenia;
7. Parafowany wzór umowy.
5. Informacje na temat wadium
Nie przewiduje się wniesienia wadium
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
b) Nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
c) Spełniają warunki SIWZ,
6.2. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
7. Termin i miejsce składania ofert
7.1. Ofertę cenową z załącznikami wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy złożyć w terminie do dnia 6 grudnia 2010 r. do godziny 10.00 w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa , ul. Grunwaldzka 8, pok.22
7.2. Otwarcie ofert nastąpi 6 grudnia 2010 r. o godz. 10.30 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, pok.12
8. Termin związania z ofertą
Termin związania z oferta wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
10. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających\
11. Kryterium wyboru ofert - cena 100%
12. Do kontaktów z oferentami upoważniony jest: Łukasz Podleśny -tel. ( 091) 41-67- 255
13. Informacja na temat zamiaru zawarcia umowy ramowej, zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej - nie dotyczy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie sw. Zelechowo.doc (DOC, 38.00Kb) | 2010-11-29 11:04:36 | 447 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ swietlica Zelechowo.doc (DOC, 145.50Kb) | 2010-11-29 11:04:36 | 211 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedzi do SIWZ.doc (DOC, 66.00Kb) | 2010-12-03 13:11:33 | 428 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wynik wyposazenie.doc (DOC, 28.50Kb) | 2010-12-08 13:48:53 | 439 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
info podpisanie umowy design.doc (DOC, 20.50Kb) | 2010-12-14 14:54:17 | 440 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
29 lis 2010
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
29 lis 2010, godz. 11:04
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
29 lis 2010, godz. 11:04